کد خبر: ۸۶۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 24 June 2020
سیما طهماسبی گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشن های دهه کرامت بنابراین به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) ویژه برنامه جشن های خانگی توسط اعضای کانون برگزار شد.
 

 

تابناک/«سیما طهماسبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشن های دهه کرامت بنابراین به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) ویژه برنامه جشن های خانگی توسط اعضای کانون برگزار شد.

رابط کانون حبیبان حسین علیه السلام روستای بیژن آباد رودبار جنوب بیان کرد: در همین راستا خانواده ها فضای فیزیکی منزل را متناسب با میلاد این بانوی کریمه آذین بندی کرده و برای دختران خود جشن گرفتند.

وی افزود: یکی از نکات قوت این جشن ها مشارکت خود بچه ها در بر پایی آن بود به این ترتیب که مطابق آموزش های قبلی ما در گروه مجازی کانون، هر یک با مقواهای رنگی، مداد و نوار چسب، کلاه تولد برای خود درست کرده و اسامی خود را بر روی آن نوشته و در این جشن ها بر سر گذاشتند.

طهماسبی ادامه داد: از بچه ها خواستیم تصاویر جشن های خانگی خود را برای ما در گروه مجازی کانون ارسال کنند و علاوه بر این به کلیه دختر بچه های محله روز دختر را تبریک گفته و با دادن شکلات به آنها کامشان را شیرین کردیم.

رابط کانون حبیبان حسین علیه السلام روستای بیژن آباد رودبار جنوب ابراز کرد: این جشن ها با هدف بزرگداشت حضرت معصومه (س)، معرفی شخصیت این بانوی کریمه و همچنین در راستای تکریم دختران برگزار شد تا دختران ما با الگو برداری از سیره حضرت معصومه (س) زندگی سعادت مندی داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون که هم زمان با دهه کرامت آغاز شد، طرح چله استغفار است که روزانه توسط هر یک از اعضا ۷۰ بار ذکر استغفار گفته می شود و ان شاءالله تا عید قربان این چله به پایان می رسد.

طهماسبی اضافه کرد: البته چله اذکار «یا حی و یا قیوم» و «یا رقیب» نیز به نیت سلامتی امام زمان (عج)، حاجت روایی اعضای کانون آغاز شده که بچه های مسجدی کانون به نیابت از شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی، محسن حججی، یونس زنگی آبادی و احمد علی نیری این چله ها را انجام می دهند.

رابط کانون فرهنگی هنری حبیبان حسین (ع) روستای بیژن آباد رودبار جنوب در خاتمه یادآور شد: پس از شیوع کرونا در راستای طرح ملی راهکار گروه مجازی در واتس آپ راه اندازی کرده و اعضای کانون را عضو این گروه کردیم، در این گروه علاوه بر برگزاری مسابقه های فرهنگی و برنامه های قرآنی، به بچه ها کاردستی نیز آموزش می دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار